Arrenquen les preinscripcions universitàries amb una oferta formativa de 5 graus, 2 dobles graus i un màster al Campus Igualada-UdL

El doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en Administració i Direcció d’Empreses, amb 10 places ofertades, la principal novetat

Udl_CampusIgualada_PlaMassa_Espais_Des2019_010
Campus Igualada-UdL edifici Pla de la Massa/Imatge: UdL

El Campus Igualada-UdL ofereix 5 graus, 2 dobles graus i un màster de cara al proper curs 2021-2022, pels quals ja s’ha obert el període de preinscripció. Com a novetat, el doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en Administració i Direcció d’Empreses, amb 10 places ofertades, que permet obtenir aquesta doble titulació en només cinc cursos. El termini de preinscripció finalitza l’1 de juliol i el tràmit es pot fer en línia a universitats.gencat.cat.

El Campus d’Igualada presenta una oferta formativa que l’ha convertit en un centre de referència en l’àmbit de les enginyeries. L’alumnat pot inscriure’s al grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística –és l’única universitat catalana on es pot cursar a preu públic–, el grau en Enginyeria Química, el grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació, de només 3 anys de durada i impartit en format dual, el grau en Administració i Direcció d’Empreses –que s’ha posat en marxa aquest curs 2020-2021– i el màster universitari en Enginyeria del Cuir, únic a Europa en la seva especialitat.

Pel que fa a l’àmbit de la salut, la UdL imparteix a Igualada el grau en Infermeria i una doble titulació en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia.

En tots els casos, el Campus Universitari d’Igualada-UdL garanteix pràctiques en empreses, possibilitat de dobles titulacions internacionals amb les universitats Novia UAS de Finlàndia i la universitat Facens del Brasil, i Erasmus arreu d’Europa. Tota la informació sobre l’oferta formativa del Campus Igualada-UdL es pot consultar a la web campusigualada.udl.cat.

Més informació:

Nou doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en ADE al Campus Igualada-UdL

Consulta l’oferta universitària de graus i màsters del Campus Igualada-UdL per al curs 2021-22