Grau en Administració i Direcció d'Empreses

PRESENTACIÓ DEL GRAU:

Els estudis universitaris amb la taxa més alta d’inserció laboral de l'àmbit social.

• Formació pràctica i professional que permet treballar en empreses punteres en l’àmbit internacional o crear la pròpia empresa.
  • Noves tendències en gestió empresarial: Economia Circular, Design Thinking, Màrqueting Digital, etc.
  • Possibilitat d’obtenir una Doble titulació internacional: Administració i Direcció d’Empreses (UdL) i Bachelor in Business Administration per la Novia University of Applied Sciences (Finlàndia).
  • Pràctiques garantides en empreses a tots els estudiants.
  • Metodologies docents actives: aprenentatge cooperatiu i treball en grup, estudi de casos, pràctiques de simulació, etc.
  • Sortides professionals: direcció i gestió de projectes (Project Manager); direcció i planificació estratègica de l’empresa; lideratge d’equips multidisciplinaris; comptabilitat i auditoria; recursos humans; emprenedoria i innovació, etc.
   Darrera modificació: