Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística

PRESENTACIÓ DEL GRAU:

És un grau únic a Catalunya a preu públic que integra la tecnologia industrial, la gestió empresarial i la logística. És una de les enginyeries amb més projecció de futur que proporciona una visió global de l’empresa amb criteris d’eficiència, sostenibilitat i responsabilitat social.

• Grau amb una orientació pràctica i professional, que facilita la incorporació al mercat de treball en empreses punteres en l’àmbit internacional.
  • Metodologies d’aprenentatge actiu.
  • Pràctiques garantides en empreses a tots els estudiants.
  • Realització de projectes integradors que potencien les competències i capacitats professionals: treball en equip, gestió de persones, creativitat i capacitat de lideratge que permet als titulats la incorporació en equips de treball nacionals i internacionals.
  • Sortides professionals: Disseny de processos; optimització de la producció; planificació, gestió i coordinació del flux de mercaderies; gestió de projectes; gestió de la innovació; desenvolupament de nous productes.
  • Possibilitat d’obtenir una doble titulació internacional: Enginyeria en Organització Industrial i Logística (UdL) i Engenharia de Produçao per la Universitat de FACENS (Brasil).

Els dos primers cursos, 1r i 2n, d'aquest grau es poden cursar tant al Campus d'Igualada, com al de Lleida, mentre que 3r i 4t s'imparteixen exclusivament al Campus d'Igualada.

Els estudiants que vulguin cursar els 4 cursos a Igualada cal que facin la preinscripció a l'Agrupació següent:

• Enginyeria Química / Enginyeria en Organització Industrial i Logística (Agrupació)-CAMPUS IGUALADA

Els estudiants que vulguin cursar 1r i 2n curs a Lleida i 3r i 4t a Igualada, cal que facin la preinscripció a l'Agrupació següent:

• Enginyeria de l'Energia i Sostenibilitat / Enginyeria en Electrònica Industrial i Automàtica / Enginyeria Mecànica (Agrupació)-CAMPUS LLEIDA

Darrera modificació: