Altres graus en enginyeria industrial que es poden cursar parcialment al Campus Igualada-UdL

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida, amb campus a Igualada i a Lleida, ofereix la possibilitat de cursar els cinc graus de l'àmbit industrial següents:

Aquests 5 graus tenen els dos primers cursos comuns (tronc comú) i es poden cursar, indistintament, a Lleida o Igualada.

tercer curs l'estudiant escull la titulació que vol cursar.

En el cas d'Enginyeria Química i Enginyeria en Organització Industrial i Logística, 3r i 4t curs s'impartiran exclusivament al Campus d'Igualada. En el cas d'Enginyeria Mecànica, Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i Enginyeria de l’Energia i Sostenibilitat, 3r i 4t curs s'impartiran exclusivament al Campus de Lleida.

Si vols estudiar algun d’aquests 5 graus, en el moment de fer la preinscripció hauràs de triar l’Agrupació on vulguis començar el grau:

• Si vols fer els dos primers cursos de qualsevol d'aquests 5 graus a Igualada, hauràs de triar: "Enginyeria en Organització Industrial i Logística / Enginyeria Química (Agrupació) – Igualada
  • Si vols fer els dos primers cursos de qualsevol d'aquests 5 graus a Lleida, hauràs de triar: "Enginyeria de l'Energia i Sostenibilitat / Enginyeria en Electrònica Industrial i Automàtica / Enginyeria Mecànica (Agrupació) – Lleida"

Per a qualsevol dubte, contacta amb: igualada.academic@udl.cat

Darrera modificació: