Jornada de Portes Obertes presencial el proper 30 d'abril

La Universitat de Lleida obre les portes de tots els seus campus i facultats

El proper dissabte 30 d'abril la Universitat de Lleida celebra la Jornada de Portes Obertes, enguany en format presencial i en un únic dia, a tots els seus campus i facultats. Es tracta d'una jornada on l’estudiantat i les famílies podran conèixer tota l’oferta formativa per al curs 2022-2023, amb presentacions de les titulacions al llarg del matí adreçades a estudiants de batxillerat, estudiants de cicles formatius de grau superior i a les seves famílies.

Per assistir a les sessions informatives cal inscripció prèvia a través d'aquest enllaç: http://www.portesobertes.udl.cat/ca/.

En el cas del Campus Universitari Igualada-UdL, a les 10 del matí es faran les presentacions de les Enginyeries i ADE a les instal·lacions del Pla de la Massa (Av. Pla de la Massa, 8): Grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE); Enginyeria Química; Enginyeria Informàtica (NOU)Enginyeria en Organització Industrial i Logística; i la doble titulació en Enginyeria en Organització Industrial i Logística / ADE. A les 11h, portes obertes a l'edifici de La Teneria (Pl. del Rei, 15) i presentació dels estudis de l'àmbit de la Salut: Grau en Infermeria i la doble titulació en Nutrició Humana i Dietètica / Fisioteràpia.

A més, docents i altre personal del campus atendran personalment els assistents per resoldre dubtes.

Coneix els diferents estudis i serveis que t'ofereix la UdL, inscriu-te a les sessions de Portes Obertes!