El Campus Universitari Igualada-UdL celebra la Jornada de portes obertes aquest dissabte en format virtual

A les presentacions de les titulacions que ja s’imparteixen s’hi suma la del nou doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en ADE

JornadaPortesObertes_CampusIgualada2021
Jornada de portes obertes virtual/ Imatge: UdL

El Campus Universitari Igualada-UdL celebra aquest dissabte 24 d’abril la Jornada de portes obertes en format virtual. Una jornada on l’estudiantat i les famílies podran conèixer tota l’oferta formativa del campus igualadí per al curs 2021-2022, amb presentacions en directe de les titulacions al llarg del dia. Per participar-hi cal inscriure’s-hi prèviament a través de la web http://www.campusigualada.udl.cat/.

El programa inclou sis presentacions al llarg del dia. A les 10h, la del grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE) i el doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en ADE; a les 11h,  la del grau en Infermeria i el doble grau en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia; a les 12h, els graus en Enginyeria Química, en Organització Industrial i Logística, i en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació, així com el nou doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en ADE, que s’ofereix el curs vinent amb 10 places. A les 16h, l’Escola Politècnica Superior de la UdL dedicarà una sessió a les dobles titulacions internacionals. A més, de 10h a 14h i de 15h a 19h l'estudiantat del Campus Igualada-UdL resoldrà dubtes i consultes que puguin tenir els assitents a les Jornades de portes obertes a través del xat habilitat a la web http://www.portesobertes.udl.cat/ca/ on se celebrarà la jornada.

El dissabte dia 15 de maig tindrà lloc una nova Jornada de portes obertes, on es tornaran a oferir les presentacions per a famílies i estudiantat. Durant els mateixos dies, 24 d’abril i 15 de maig, la Universitat de Lleida presenta, també, tota la seva oferta formativa a Lleida amb xerrades virtuals que es podran seguir a través de la web.