Finalitza amb èxit el Postgrau en Comerç Internacional organitzat al Campus Universitari Igualada-UdL

Aquest postgrau ha estat possible gràcies a la col·laboració entre la Universitat de Lleida i la Unió Empresarial de l’Anoia

Cloenda Postgrau Comerç Internacional 2021-22

El Postgrau en Comerç Internacional s’ha impartit en el Campus Universitari Igualada–UdL des del mes d’octubre de 2021 fins al mes de juliol de 2022 i ha comptat amb la participació d’alumnat procedent de diverses empreses de la comarca i de sectors molt diversos i heterogenis.

Aquest postgrau, dissenyat conjuntament amb la Unió Empresarial de l’Anoia, ha servit a l’alumnat per dotar-lo de les eines necessàries per poder dirigir el departament d’importació i exportació de la seva empresa, així com per ajudar-la a créixer en el mercat internacional, en diverses matèries com l’entorn econòmic internacional, la gestió administrativa, duanera i fiscal; la gestió financera i mercat de divises; la contractació internacional; la logística i transport internacional, i l’estratègia internacional de vendes.

En el Campus d’Igualada s’imparteix el Grau en Administració i Direcció d’Empreses. Un grau amb una orientació pràctica i professional que facilita la incorporació en empreses punteres en l’àmbit internacional i que garanteix pràctiques en empreses a tots els seus estudiants.

La Universitat de Lleida i la UEA: una aposta pel talent

L’Anoia és una de les comarques de la demarcació de Barcelona on més d’una quarta part de les empreses industrials són exportadores i, cada vegada més, les empreses busquen obrir-se al mercat estranger i professionalitzar els seus departaments. És per aquest motiu que la Universitat de Lleida i la Unió Empresarial de l’Anoia van engegar aquesta aposta conjunta per impulsar un postgrau en comerç internacional.

Ara bé, el primer programa formatiu impulsat per les dues organitzacions es remunta al 2018, i va ser el Programa d’Operacions en Entorns de Producció, impartit també al Campus d’Igualada.

La col·laboració en formació contínua de qualitat entre la UdL i la UEA permet oferir a les persones treballadores de la comarca, i de comarques veïnes, la possibilitat d’enfortir les seves competències i habilitats professionals prop del seu domicili i en horaris compatibles amb els seus horaris laborals.

Text: Lidera Comunicació