El Campus Igualada-UdL participa a l’ “Igulada STEM a punt” els dies 11 i 12 de maig

La professora Carla Vintró serà a la taula rodona “Trencant l’escletxa de gènere en el món digital i científic”, demà a les 10h

stemapunt
Cartell "Igualada STEM a punt" / Autor: TICAnoia

Els dies 11 i 12 de maig tindrà lloc el programa “Igualada STEM a punt”, organitzat per l’Ajuntament d’Igualada en col·laboració amb TICAnoia i la Unió Empresarial de l'Anoia. Igualada acollirà diverses activitats organitzades amb l’objectiu de posar a l’abast dels ciutadans i ciutadanes un espai de participació i reflexió sobre la tecnologia. Les activitats del programa STEM, que la majoria d’elles es podran seguir en línia, s’orienten a trencar l'escletxa de gènere en el món digital, tecnològic i científic, amb diverses sessions orientades als segments més joves de la població, així com al món de l’ensenyament. El Campus Universitari Igualada-UdL hi col·labora amb la participació de professorat i estudiantat.

Entre les activitats que es duran a terme, destaca la Taula Rodona que tindrà lloc el dia 11 de maig i porta per títol “Trencant l’escletxa de gènere en el món digital i científic” on hi participa la professora del Campus Igulada-UdL, Carla Vintró, enginyera en Organització Industrial, doctora en Recursos Naturals i Medi ambient i sotsdirectora de l’Escola Politècnica Superior de la UdL.El mateix dia, també tindrà lloc una xerrada online amb el títol “Canviant rols de gènere en l’àmbit educatiu”.

La programació es completarà el dimecres 12, amb més activitats: la xerrada “Els videojocs des d’una perspectiva de gènere”, a càrrec de Gisela Vaquero, membre de Women in Games i el taller “Universitat i Empresa treballen plegats”, una col·laboració entre empreses i els alumnes del grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació del Campus Universitari d’Igualada. El mateix dimecres a la tarda tindran lloc activitats de les iniciatives  #GirlsGonna i Young IT Girls en diferents centres d’ensenyament d’Igualada.

El programa d'activitats es pot CONSULTAR AQUÍ.