Arrenca la preinscripció universitària per al curs vinent al Campus d'Igualada amb nou edifici al Passeig

Les instal·lacions del Passeig Verdaguer acolliran els estudis de l’àmbit de la salut i té una capacitat per a 500 estudiants

CampusIgualada_Passeig
Nou edifici del Campus d'Igualada al Passeig Verdaguer

La Universitat de Lleida (UdL) obre el període de preinscripció universitària aquest dimarts, dia 6 de juny. Com a novetat per al proper curs 2022-23, el Campus Universitari Igualada-UdL estrenarà el nou edifici ubicat al Passeig Verdaguer d’Igualada, que permetrà reforçar els estudis vinculats en l’àmbit de la salut.

Aquestes noves instal·lacions acolliran els estudiants del grau en Infermeria i el doble grau en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia que la Universitat de Lleida ofereix a la ciutat, estudis actualment ubicats de manera provisional a l’edifici de La Teneria. A més, el nou centre, que té una capacitat per a 500 estudiants, incorporarà una passarel·la interna que connecta amb el centre 4D Health, un centre de simulació clínica que està situat al costat mateix del nou edifici del Passeig Verdaguer i que és capdavanter a Europa on els estudiants fan pràctiques de simulació.

Pel que fa a l’àmbit de les enginyeries, el Campus d’Igualada ofereix el grau en Enginyeria Informàtica; el grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística – és l’única universitat pública catalana on es pot cursar –; el grau en Enginyeria Química; i el màster universitari en Enginyeria del Cuir, únic a Europa en la seva especialitat. A més, la Universitat de Lleida ofereix tres graus més de l’àmbit industrial, que es poden cursar parcialment al Campus d’Igualada. Aquestes titulacions són: el grau en enginyeria Mecànica, el grau en enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, i el grau en enginyeria de l’Energia i Sostenibilitat. Els futurs alumnes podran cursar el primer i segon curs d’aquests graus a Igualada i el tercer i quart curs al Campus de Lleida.

En l’àmbit d’economia i empresa, el campus igualadí també ofereix el grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE); i el doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en ADE.

En totes les titulacions, els estudiants faran pràctiques acadèmiques externes en empreses, institucions o entitats i adquiriran uns coneixements pràctics que els facilitaran la inserció laboral. El Campus d’Igualada també ofereix la possibilitat d’obtenir dobles titulacions internacionals amb les universitats Facens de Brasil i Novia UAS de Finlàndia.

Es pot consultar tota la informació sobre l’oferta formativa del Campus Universitari Igualada-UdL a la web campusigualada.udl.cat.

Del 6 al 30 de juny es podrà realitzar la preinscripció universitària en línia. Més informació sobre el tràmit a www.udl.cat/ca/serveis/aga/preinscripcio/.

Text: Lidera Comunicació