SOM STEM. Tu també ho pots ser!

Una iniciativa del Centre d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones Dolors Piera de la UdL per incentivar l'elecció de les STEM entre les noies i les joves

banner_SOM_STEM
SOM STEM. Tu també ho pots ser! | Foto: CDP UDL

Els audiovisuals s'estrenaran al voltant de l'11 de febrer de 2023.

SOM STEM. Tu també ho pots ser! és una iniciativa audiovisual del Centre d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones Dolors Piera de la Universitat de Lleida (UdL) vinculada a la jornada de presentació dels estudis universitaris sense estereotips de gènere titulada Per què no puc fer-ho?

L'objectiu d'aquesta acció és incentivar l'elecció de les STEM entre les noies i les joves i contribuir a trencar amb els estereotips de gènere a través de models de referència d'enginyeres ex-alumnes de la UdL de l'àmbit de les STEM.

Els 2 primers capítols d'aquesta sèrie els protagonitzen l'Elena Rúbies Garcia, enginyera industrial que està realitzant el doctorat en enginyeria i tecnologia de la informació i la Cristina Montserrat Rodríguez, enginyera forestal, degana del Col·legi de l'Enginyeria Forestal a Catalunya i directora d'Entrearbres.

Amb aquesta iniciativa, la UdL commemora el Dia Internacional de les Nenes i les Dones a la Ciència, que se celebra el proper 11 de febrer.

MÉS INFORMACIÓ: Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones (udl.cat)

Text: Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones