Reviu la Jornada de portes obertes virtual!

Ja estan disponibles els enregistraments de les sessions

Per tothom qui vulgui reviure la jornada Campus Obert virtual que va tenir lloc el passat dissabte 23 de maig o bé per aquells que no hi van poder assistir, posem a disposició els enregistraments de les diferent sessions que van tenir lloc, amb la presentació dels estudis per part dels seus responsables acadèmics.

Nou Grau en Administració i Direcció d’Empreses al Campus Universitari d'Igualada, pots veure la presentació aquí.

Enginyeries que s’imparteixen al Campus d’Igualada (Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística, Grau en Enginyeria Química i Màster Universitari en Enginyeria del Cuir), podeu veure la presentació aquí.

Grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació, al Campus d’Igualada, podeu veure la presentació aquí.

Dobles titulacions internacionals (Enginyeries impartides per l’Escola Politècnica Superior al Campus d’Igualada), podeu veure la presentació aquí.