Obertes les inscripcions del Campus Jove Itinera de la UdL amb dos cursos a Igualada

L’activitat tindrà lloc del 26 de juny al 7 de juliol de 9h a 13:30h i les inscripcions estaran obertes fins al 19 de juny

CampusJoveItinera
Campus Jove Itinera | Foto: UdL

Aquest estiu el Campus Universitari d’Igualada acollirà dos dels cursos que formen la nova edició del Campus Jove Itinera organitzat per l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat de Lleida (UdL). Aquesta activitat és una proposta formativa pensada i dirigida especialment a l’alumnat que actualment cursa 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior, que els permetrà desenvolupar les seves habilitats i descobrir nous interessos.

Del 26 de juny al 8 de juliol, els i les joves participants tindran l’oportunitat de triar entre un variat catàleg d’activitats i taller realitzades per professorat universitari. El plantejament metodològic és eminentment pràctic, per això l’alumnat podrà aproximar-se a una experiència que els permetrà, per una banda, conèixer activitats del món universitari i, per una altra, millorar la seva orientació acadèmica.

En el marc del campus estiuenc Jove Itinera, la UdL ha programat prop d’una vintena de cursos en els seus diferents campus, en horari de 9 a 13.30 h.  Al Campus d’Igualada s’hi impartiran dos cursos:

• Durant la primera setmana, del 26 al 30 de juny, “Enginyer@s 4.0 - Informàtica i organització industrial, adreçat a estudiants de 3r i 4t d’ESO i de Batxillerat. En aquest curs, el professorat ajudarà als joves a descobrir l’enginyer/a que porten a dins i els posarà a prova tot programant, organitzant i dissenyant. Es resoldran reptes relacionat amb l’enginyeria informàtica (programació i creació de webs), organització industrial (indústria 4.0: electrònica i impressió 3D) i logística. Inscriu-te.

• La segona setmana del Campus, del 3 al 7 de juliol, s’impartirà el cursLa química que ens envolta, adreçada a estudiants de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i CFGS. En aquest, els participants podran conèixer i treballar en un laboratori químic. Faran experiments relacionats amb aspectes del nostre entorn quotidià i, a més,  adquiriràs habilitats en el maneig del material de laboratori. Inscriu-te

El preu de la matrícula per un curs d’una setmana és de 30 euros. El període d’inscripció finalitza el 19 de juny. Donat que les places són limitades, us aconsellem que ompliu la inscripció com més aviat millor. Per inscriure't al Campus Jove Itinera cal omplir la fitxa que s'obre en clicar "Inscriu-te" en cada un dels cursos que trobareu en el següent enllaç: Campus Jove Itinera (udl.cat)

En cas de ser menor d'edat:

Informació resum:

• Nivell dels cursos: 3r, 4t d'ESO; 1r i 2n de Batxillerat; CFGS