Oberta la matrícula als cursos de preparació prèvia o Cursos Zero, per als nous estudiants d'Enginyeria

En el Campus d'Igualada s'imparteixen els cursos zero de Matemàtiques per a l'Enginyeria i de Química per a l'Enginyeria

Cursos zero per als nous estudiants d'Enginyeria 2022-2023
Cursos Zero per als nous estudiants d'Enginyeria 2022-2023

Tradicionalment l’Escola Politècnica Superior ofereix als seus nous estudiants la possibilitat de cursar, durant els primers dies de setembre, una sèrie de “cursos zero” o cursos de preparació d’algunes assignatures concretes.

Enguany en el Campus Universitari Igualada–UdL ofereix dos cursos zero: el curs de Matemàtiques per a l'Enginyeria i el de Química per a l'Enginyeria. Dues assignatures que, pel seu caràcter fonamental i transversal, es consideren imprescindibles per cursar assignatures posteriors més especialitzades.

L’objectiu principal dels cursos zero és el de revisar i refrescar conceptes de matèries ja presents a la secundària, per tal d’igualar els nivells de coneixement en aquest àmbit i, per tant, garantir un seguiment adequat de les assignatures d'aquestes matèries de primer curs de les titulacions de grau de l’Escola Politècnica Superior.

Els cursos es realitzaran de l’1 al 9 de setembre en diferents horaris. Per poder participar en aquests cursos, cal fer una matrícula que es podrà realitzar del 15 al 30 de juliol a la Seu Electrònica de la UdL

Podeu consultar la fitxa dels cursos en la següent taula:

CURSOS ZERO 2022 – 2023

Curs Zero de Matemàtiques per a l'Enginyeria