Més de 250 persones visiten el Campus Universitari d’Igualada en la seva jornada de Portes Obertes

Els futurs alumnes i les seves famílies han pogut conèixer l’oferta formativa que la UdL imparteix als edificis del Pla de la Massa i la Teneria

JPO_PlaMassa
Jornada Portes Obertes 2023 | Foto: Lidera Comunicació

Aquest dissabte la Universitat de Lleida (UdL) ha celebrat la Jornada de Portes Obertes al Campus Universitari d’Igualada. En total, més de cent futurs estudiants universitaris, acompanyats de les seves famílies, han passat per les instal·lacions i han pogut conèixer tota l’oferta formativa de la UdL al campus igualadí per al curs 2023/24.

La jornada es va iniciar a les 10 del matí amb la presentació de les titulacions d’Enginyeria i d’Administració i Direcció d’Empreses (ADE) a l’edifici del Pla de la Massa i a les 11 h va ser el torn de les titulacions de l’àmbit de Ciències de la Salut a l’edifici de la Teneria i a les instal·lacions del 4D Health Innovation Simulation Center, un centre de simulació clínica capdavanter a Europa, en el que els estudiants del campus realitzen una part de les seves pràctiques.

En l’àmbit de les enginyeries, els futurs estudiants universitaris es van poder informar sobre els graus en Enginyeria en Organització Industrial i Logística - única a Catalunya en una universitat pública -, Enginyeria Química i el Doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i en ADE. A més, el campus igualadí també ofereix la possibilitat de cursar els dos primers cursos dels graus en Enginyeria Mecànica, Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i Enginyeria de l’Energia i Sostenibilitat (el tercer i quart curs es poden cursar al Campus de Lleida). En l’àmbit de Ciències de la Salut, es va informar a les famílies i futurs estudiants sobre el Grau en Infermeria i sobre el Doble Grau en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia.

Al llarg de la jornada, les autoritats acadèmiques de la UdL van atendre personalment les persones assistents, responent totes les consultes relatives als estudis universitaris que es poden cursar al campus. El delegat del rector pel Campus Universitari d’Igualada-UdL, ha valorat positivament la jornada i ha destacat que “les famílies han valorat molt el fet que el Campus sigui un campus molt proper, amb grups reduïts que permet un tracte directe entre el professorat i els estudiants, així com les pràctiques en empreses que el Campus garanteix a tots els estudiants”. Capdevila ha assegurat que “aquests trets diferencials del Campus d’Igualada-UdL són cabdals per una bona formació dels futurs professionals”.

Text: Lidera Comunicació