L’organització de les operacions en una empresa TIC, el tema del Seminari TIDIC de desembre

El seminari tindrà lloc el 16 de desembre a les 19h en format virtual i cal inscripció prèvia

El proper dimecres dia 16 de desembre tindrà lloc el Seminari TIDIC, una nova edició d’aquestes xerrades i debats que organitza el professorat i estudiantat del grau en Tècniques d’Interacció Digital i Computació del Campus Universitari Igualada-UdL i TICAnoia. “Com s’organitzen les operacions en una empresa TIC” és el tema del seminari, que impartirà el director d’operacions de l’empresa tecnològica MPM Software. Per participar-hi, cal inscriure’s prèviament a: https://forms.gle/Sm4rCsbiDYDTttfN8.

Ginestà explica que la tecnologia en una empresa TIC “forma part del seu ADN”, però no tot és tecnologia. “Els processos, les eines, les metodologies i, sobretot, les persones, constitueixen els cinc pilars sobre els que s’organitzen les operacions, que estan orientades a que els clients rebin el millor producte i/o servei possible”, apunta. Al voltant d’aquesta reflexió, el Seminari TIDIC hi aprofundirà.