La UdL i el Campus d'Igualada, presents al Saló de l'Ensenyament

Del 16 al 20 de març al recinte de Montjuïc de Barcelona

La Universitat de Lleida (UdL) i el Campus Universitari Igualada-UdL són presents al Saló de l'Ensenyament, que se celebra del 16 al 20 de març al recinte de Montjuïc de Barcelona per oferir a l’alumnat la més àmplia oferta educativa per al curs 2022-23. En una edició en què l’orientació és la protagonista, el certamen compta amb més de 200 expositors que posen a disposició de les persones visitants totes les novetats en batxillerats, graus, estudis superiors, complementaris, FP, art, esports o idiomes.

El campus igualadí té representació a l'estand de la UdL a través del Martí, l'estudiant informador de les titulacions que es poden cursar aquí. Graus i màsters únics a Catalunya, dobles graus, titulacions internacionals, programa de beques i ajuts propis... i molt més. Fins al diumenge 20 de març els palaus 1, 2 i la plaça de l’Univers del recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona tornen a convertir-se en el centre neuràlgic de la formació amb motiu de la celebració del Saló de l’Ensenyament, que arriba a la seva 31a edició refermant la seva aposta per l’orientació.

A banda de ser l’esdeveniment més important de Catalunya pel que fa a l’àmbit educatiu, el certamen vol seguir ajudant els estudiants en la tria dels seus estudis a través de més de 1.000 de propostes i activitats orientadores en conjunt, entre trobades individualitzades, visites guiades, xerrades i tallers i demostracions.

L’espai d’assessorament individualitzat tornarà a ser la punta de llança d’aquesta aposta. Format per 14 professionals (orientadors de centres i dels equips d’assessorament psicopedagògic) de l’àmbit de psicologia, pedagogia i psicopedagogia, oferiran orientació personalitzada a l’alumnat i es preveu que durant els cinc dies de celebració es facin unes 800 atencions que sumaran més de 420 hores en total. També s’organitzaran un centenar de visites guiades per a grups escolars, el recorregut del qual s’adaptarà en funció dels interessos dels nois i noies participants.

S’impartiran un centenar de tallers per a joves i famílies per tal d’aclarir dubtes sobre temàtiques com el procés de tria d’estudis superiors, vies d’accés a la universitat i a cicles formatius, autoconeixement o mobilitat internacional, així com xerrades per a professorat que incidiran en el procés orientador a l’aula, i taules rodones sobre les feines del futur i la formació més adient.