L’Observatori de la Recerca de la Catalunya Central (ORCC) presentarà l’informe de l’any 2021 al Campus d’Igualada

L’acte tindrà lloc el dimecres 16 de novembre a la tarda i comptarà amb la col·laboració de la Dra. Rita Puig, catedràtica del Departament d’Informàtica i Enginyeria Industrial de la UdL

Presentació de l'Informe ORCC 2021
Presentació de l'Informe ORCC 2021 - Foto UManresa

El proper dimecres 16 de novembre, el Campus Universitari d’Igualada - UdL acollirà la 11a edició de la presentació de l’Informe de l’Observatori de la Recerca de la Catalunya Central (ORCC) en una jornada que s’iniciarà a partir de dos quarts de cinc de la tarda a la Sala d’Actes.

L’acte s’obrirà amb una benvinguda al Campus, que anirà a càrrec del delegat del rector al Campus Universitari d’Igualada, Carles Capdevila. Tot seguit, la Dra. Rita Puig, catedràtica del Departament d’Informàtica i Enginyeria Industrial de la UdL, presentarà el projecte “El sector agroalimentari: oportunitats basades en l’economia circular i el consum sostenible”.

La jornada seguirà amb la presentació de l’ORCC, a càrrec de la cap de Biblioteca del Campus Universitari de Manresa, Montse Méndez; i el consultor en informàtica científica, el Dr. Llorenç Arguimbau Vivó serà l’encarregat de presentar l’Informe de l’any 2021 de l’ORCC. Finalment l’acte el clourà la tercera tinent d’alcalde i regidora d’Urbanisme, Governació i Talent de l’Ajuntament d’Igualada, Carlota Carner.

L’Observatori de la Recerca de la Catalunya Central va néixer l’any 2012 a l’empara de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (UPC) amb l’objectiu de donar a conèixer la recerca que es duu a terme a la Catalunya Central (Anoia, Bages, Berguedà, Moianès, Osona i Solsonès). Aquesta es tracta de l’onzena edició que l’ORCC presenta l’informe anual amb l’objectiu de crear un marc de referència per a les futures polítiques en matèria d’universitats, recerca i innovació, que contribueixin al fet que el percentatge d’activitat econòmica basada en el coneixement se situï en valors comparables als dels països del nostre entorn europeu.

L’acte tindrà lloc a la Sala d’Actes del Campus d’Igualada (Av. Pla de la Massa, 8) i cal confirmar assistència a: bid.igualada@udl.cat . Podeu trobar més informació a la pàgina web: www.orcc.upc.edu

Text: Lidera Comunicació