Fins al 31 de maig es pot visitar l'exposició 'Fem fora el masclisme dels nostres campus' al Campus d'Igualada

L'exposició, il·lustrada per la igualadina Raquel Riba Rossi, està ubicada al vestíbul de l'edifici del Pla de la Massa

Exposicio Fem fora el masclisme del nostre campus_IMG_0704
Exposició 'Fem fora el masclisme del nostre campus'

"Fem fora el masclisme dels nostres campus" és una exposició per sensibilitzar i prevenir les violències sexuals i digitals en el context universitari, impulsada pel Centre d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones Dolors Piera de la Universitat de Lleida i il·lustrada per la dissenyadora gràfica feminista Raquel Riba Rossi.

L'exposició consta d'11 desplegables que té per objectiu desnormalitzar certes situacions que es poden donar en contextos universitaris, a més de donar a conèixer els mecanismes dels què disposa la UdL per a evitar-les i atendre-les.

Després d'itinerar per alguns dels campus de la UdL, aquest mes serà al Campus d'Igualada.

Es podrà visitar fins al 31 de maig al vestíbul de l'edifici del Pla de la Massa en horari d'obertura del Campus d'Igualada.

Text: UdL/Lidera Comunicació