Empreses i Universitat apropen les Professions de Futur als alumnes del Campus d’Igualada

La jornada ha comptat amb quatre empresaris de l’Anoia, que han mostrat diferents sectors i perfils professionals als estudiants

Ponents_JornadaProfessions (1)
Els quatre ponents durant la jornada

Un any més el Campus Universitari d’Igualada i la Fundació UEA col·laboren per organitzar la Jornada Professions de Futur al campus igualadí. La jornada s’ha celebrat aquest dilluns, 13 de maig, a la sala d’actes de l’edifici del Pla de la Massa i ha comptat amb la participació de diferents empresaris de la comarca de l’Anoia.

La Jornada Professions de Futur, adreçada a alumnes i professors del Campus d’Igualada, vol ser una estratègia d’aprenentatge, innovació i cooperació entre el teixit empresarial i els futurs professionals que s’estan formant a la universitat.

A la jornada d’enguany els ponents han estat Josep Mª Gaona, de l'empresa Calaf Constructora; Albert Enrich, de l'empresa ABC Leather; Carles Solé, de l'empresa Intesis Software – Grup HMS Networks i Genís Concha, de l'empresa Rodi Motor Services. Tots ells es troben en àmbits professionals dels estudis que l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL ofereix al Campus d’Igualada. L’acte també va comptar amb la ponència d’Anna Marsal, de la Fundació UEA, que va obrir la jornada amb la xerrada “Accedir al mercat laboral: competències” i també amb Grau Baquero i Rosa Cuadros, de l’EPS, que va parlar sobre les pràctiques en empresa. Al finalitzar la jornada, es va obrir un torn de preguntes i un espai de networking amb un petit refrigeri perquè els participants poguessin resoldre els seus dubtes sobre les possibilitats que aquests sectors econòmics poden aportar a la seva formació i a la seva carrera professional.

Les Professions de Futur és un programa impulsat per la Fundació UEA i el Campus Universitari Igualada-UdL, amb el suport del Consell Social de la UdL i que compta amb la col·laboració de diverses empreses, i que té per objectiu apropar la realitat empresarial als centres educatius de la comarca; i també perquè els joves comencin a posat en valor el teixit empresarial i industrial de la nostra comarca.

En marxa l’EPS Company Corner al Campus d’Igualada

Aquest mateix dilluns, 13 de maig, l’Escola Politècnica Superior ha posat en marxa l’EPS Company Corner al Campus d’Igualada. Un espai de boosting professional skills adreçat als seus estudiants.

L'EPS Company Corner del Campus Igualada va tenir lloc aquest dilluns al migdia, just després de la Jornada de Professions de Futur. I la primera empresa visitant ha estat Rodi Motor Services.

Rodi Motor Services és una cadena de centres de mecànica integral de l'automòbil que va néixer el 1990 fruit de l'acord de col·laboració de dues empreses lleidatanes de l'automoció amb més de 50 anys d'experiència al sector, Pneumàtics Segur i Serveis Germans Esteve, a través de la societat Lleidatana del Pneumàtic. El seu creixement ha estat una constant, convertint-se en poc temps en la cadena líder en punts de distribució i serveis de mecànica integral de l'automòbil a Catalunya, Aragó, Galícia, Navarra i Illes Canàries.

El personal de RRHH de l'empresa va informar els estudiants interessats de les oportunitats laborals que ofereix l'empresa i les possibilitats de fer-hi unes pràctiques curriculars o extracurriculars en diferents departaments. Així mateix, els alumnes també van poder deixar el seu Curriculum Vitae.

Text: Lidera Comunicació