El proper Seminari TIDiC tractarà l’apropament de les TIC a les persones grans amb el projecte “esTIC+Aprop”

Es podrà seguir el dia 30 de juny a les 19h en format virtual

EsTICAPROP
Cartell Seminari TIDiC juny

El Seminari TIDiC del mes de juny acostarà als assistents l’experiència del projecte “esTIC+Aprop”, una iniciativa del Consell Comarcal de l’Anoia per promoure l’envelliment actiu a través del coneixement i l’ús de dispositius mòbils per informar-se i comunicar-se. El Seminari anirà a càrrec del Consell de la Gent Gran de l’Anoia, impulsor del projecte. Es podrà seguir el dia 30 de juny a les 19h en format virtual a través del SEGÜENT ENLLAÇ.

Les persones grans són un col·lectiu molt important i cada vegada més nombrós. Tot i així, les persones grans es veuen excloses del món digital. Les noves tecnologies no solen estar dissenyades tenint en ment aquest col·lectiu. La recerca que es desenvolupa al Campus Universitari Igualada-UdL, liderada per Sergio Sayago, considera l’envelliment de la població com una oportunitat per millorar, per entendre més... no com un problema amb implicacions devastadores en diferents sectors de la societat. El Campus Universitari Igualada-UdL col·labora amb el Consell de la Gent Gran de l’Anoia per entendre la relació entre la gent gran de l’Anoia i les noves tecnologies, i millorar el seu accés a aquestes tecnologies.