El Campus d'Igualada posa en marxa el seu propi EPS Company Corner

El projecte, adreçat als alumnes de l'EPS al campus igualadí, tindrà lloc al vestíbul de l'edifici del Pla de la Massa de les 14.45h a les 17.10h

20240513_EPS Company Corner_Campus Igualada_RODI MOTOR SERVICES
EPS Company Corner - Campus Igualada

El dilluns 13 de maig el Campus Igualada UdL posa en marxa el seu propi EPS Company Corner. Boosting professional skills adreçat als alumnes de l'Escola Politècnica Superior (EPS) que estudien en el campus igualadí.

L'EPS Company Corner del Campus Igualada es desenvoluparà al vestíbul principal de l'edifici del Pla de la Massa de les 14.45h a les 17.10h i  arrenca amb la visita de l'empresa Rodi Motor Services

Rodi Motor Services és una cadena de centres de mecànica integral de l'automòbil que va néixer el 1990 fruit de l'acord de col·laboració de dues empreses lleidatanes de l'automoció amb més de 50 anys d'experiència al sector, Pneumàtics Segur i Serveis Germans Esteve, a través de la societat Lleidatana del Pneumàtic.

El seu creixement ha estat una constant, convertint-se en poc temps en la cadena líder en punts de distribució i serveis de mecànica integral de l'automòbil a Catalunya, Aragó, Galícia, Navarra i Illes Canàries.

A finals de 2013, després de 20 anys, van redissenyar la marca i l'estratègia de negoci passant a anomenar-se  RODI MOTOR SERVICES. Aquesta renovació responia a una ferma aposta per evolucionar cap a noves necessitats dels seus clients amb la incorporació de serveis de mecànica integral de l'automòbil, mantenint intactes els objectius i l'esperit que els ha caracteritzat i la trajectòria de l'empresa en aquestes últimes dècades: el servei integral al client, la proximitat i l'accessibilitat. En definitiva, la satisfacció del client.

EPS Company Corner és un espai, físic i temporal, per tal que les empreses i els estudiants es trobin i es coneguin i comparteixin informació.

El personal de RRHH de RODI MOTOR SERVICES informarà als alumnes interessats de les oportunitats laborals que ofereix l'empresa, les possibilitats de fer-hi el TFG/TFM o unes pràctiques curriculars o extra curriculars  en diferents departaments; la Formació Dual en el cas dels alumnes del màster en Enginyeria Informàtica. Així mateix, els alumnes també  poden deixar el seu Currículum Vitae, etcètera.

Ja hi ha altres empreses que han confirmat la seva presència en aquesta nova activitat de la EPS Company Corner al Campus Igualada.

Text: EPS UdL