El Campus d'Igualada commemora el 8M, Dia Internacional de les Dones

Estudiants han llegit el Manifest davant de l'edifici del Pla de la Massa

20230308_Acte8M (3)
Acte de lectura del Manifest del 8M | Foto: Campus Universitari Igualada - UdL

El Campus Universitari Igualada - UdL se suma a la reivindicació d'un món més just i feminista que permeti a tothom avançar en la direcció desitjada, sense prejudicis preestablerts a raó del gènere.

Per commemorar el dia 8 de març, Dia Internacional de les Dones, aquest matí, un grup de qautre estudiants del campus igualadí, ha fet una lectura del Manifest davant de l'edifici del Pla de la Massa. L'acte ha comptat amb la participació d'una setantena de persones formades per estudiantat i professorat.

Amb motiu del mateix dia, l'economista de la salut i professora al Campus d'Igualada, Marta Trapero Bertran, ha estat entrevistada per la periodista igualadina, Laia Vicens, amb motiu del suplement que publica cada any la Mancomunitat de la Conca d'Òdena (MICOD) dins del marc del 8M.

Podeu recuperar el Suplement Especial complet en aquest enllaç.

Text: Lidera Comunicació