El Campus Universitari present a la Fira de l’Ensenyament d’Igualada

L’esdeveniment va comptar amb més de 1.500 participants

Estand del campus a la Fira de l'Ensenyament
Estand del campus a la Fira de l'Ensenyament | Foto: Lidera Comunicació

Igualada ha celebrat aquest passat 23 i 24 de març una nova edició de la Fira de l’Ensenyament al recinte firal de l’Escorxador d’Igualada que ha comptat amb 1.570 visitants. El Campus Universitari Igualada-UdL ha estat present amb un estand on centenars de joves i famílies s’han pogut informar de totes les titulacions universitàries que s’ofereixen al campus igualadí.

La fira ha celebrat enguany la seva onzena edició, i ha recuperat del tot el seu format presencial habitual després d’haver hagut d’adaptar el format per la pandèmia. Ha comptat amb tres espais: un per a l’oferta d’ensenyaments universitaris, un altre per a la formació professional i un tercer espai destinat a Punt d’Orientació, des d’on s’ha orientat i informat de manera personalitzada i presencial. També s’han celebrat dues xerrades orientatives adreçades a joves i famílies.

A l’estand del campus, tots els visitants hi han trobat informació sobre les titulacions que ofereix actualment la Universitat de Lleida a Igualada en els àmbits de l’enginyeria, empresa i ciències de la salut: graus en Enginyeria Química, Enginyeria Informàtica, Enginyeria en Organització Industrial i Logística, Administració i Direcció d’Empreses i Infermeria; els dobles graus en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en Administració i Direcció d’Empreses, i en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia; i el màster universitari en Enginyeria del Cuir, únic a Europa en la seva especialitat. El curs vinent se sumarà a aquesta oferta formativa el nou màster en Tecnologies Innovadores del Cuir (LEATECH), en el marc del programa Erasmuns Mundus de la Unió Europea. Es pot consultar tota l’oferta formativa que s’ofereix a la web del Campus d’Igualada i a la web de la Universitat de Lleida.

El Campus Universitari Igualada-UdL celebrarà la jornada de portes obertes el proper dissabte 22 d’abril. Es pot fer la inscripció a https://www.portesobertes.udl.cat/ca/

Text: Lidera Comunicació