El Campus Universitari Igualada-UdL serà present a la Fira de l’Ensenyament d’Igualada

Tindrà lloc els propers 24 i 25 de març de forma presencial al recinte firal de l’Escorxador

L'estand del Campus a la Fira de l'Ensenyament el 2019
L'estand del Campus a la Fira de l'Ensenyament el 2019. Foto: Ajuntament d'Igualada

Igualada recupera la Fira de l’Ensenyament en format presencial els propers dies 24 i 25 de març, al recinte firal de l’Escorxador. El Campus Universitari Igualada-UdL hi serà present amb un estand on els joves i les seves famílies es podran informar de totes les titulacions universitàries que s’ofereixen al Campus d’Igualada. La fira es podrà visitar dijous de 9 a 14.30 h i divendres de 9 a 19 h.

La fira celebra enguany la desena edició. El 2020 es va haver d’anul·lar pocs dies abans per l’esclat de la pandèmia i el 2021 es va fer en format virtual. Ara es recupera la presencialitat, però amb algunes mesures específiques de prevenció covid, com ara la de crear un circuit d’entrada i sortida de les persones visitants o la distribució gradual de les visites de l’estudiantat procedent dels centres educatius en dos matins i no en un de sol -com es feia en edicions anteriors-.

A l’estand del campus, l’alumnat hi trobarà informació sobre totes les titulacions que ofereix actualment la Universitat de Lleida a Igualada en els àmbits de l’enginyeria, empresa i ciències de la salut: graus en Enginyeria Química, Enginyeria en Organització Industrial i Logística, Administració i Direcció d’Empreses i Infermeria; els dobles graus en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en Administració i Direcció d’Empreses, i en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia; i el màster universitari en Enginyeria del Cuir, únic a Europa en la seva especialitat. El curs vinent se sumarà a aquesta oferta formativa el nou grau en Enginyeria Informàtica. Trobareu tota la informació a la web del Campus d’Igualada i a la web de la Universitat de Lleida.

La fira comptarà amb tres espais: un per a l’oferta d’ensenyaments universitaris, un altre per a la formació professional i un tercer espai destinat com a Punt d’Orientació, des d’on s’orientarà i informarà de manera personalitzada i presencial a totes les persones que ho necessitin. També s’han programat xerrades adreçades a joves i famílies.

Trobareu tota la informació de la fira a www.firaensenyamentigualada.cat.