El Campus Igualada-UdL augmenta la semipresencialitat de l’alumnat

L’estudiantat de segon curs se suma a la docència híbrida

Una persona circulant pel campus
Es recupera la semipresencialitat al Campus Igualada-UdL/ Foto: Lidera Comunicació

La Universitat de Lleida (UdL) comença aquest dimecres, 10 de març, a ampliar la docència presencial al seu alumnat, en virtut de les darreres mesures aprovades pel PROCICAT en l'actual context de la COVID-19 a Catalunya. La Generalitat permet als campus universitaris augmentar la presencialitat de les classes teòriques fins a un aforament màxim del 30% de l’estudiantat de manera simultània en cada centre.

La UdL, en virtut d'aquestes instruccions, permet la reincorporació seguint el model vigent de docència híbrida. El consell de direcció prioritza el del segon curs dels graus, tot i que cada centre pot definir instruccions addicionals sobre aquesta reincorporació. Al Campus Universitari Igualada-UdL avui comencen les classes presencials per a l’estudiantat de segon curs de grau a l'Escola Politècnica Superior –que imparteix els graus en Enginyeria Química i Enginyeria en Organització Industrial i Logística, i el grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació–, que ha decidit realitzar en línia les sessions per a grups grans i limitar les presencials pels grups mitjans i de laboratori. Per la seva banda, la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia ha establert el proper 15 de març com el dia per retornar a la semipresencialitat de l'alumnat de segon de grau, tant al campus de Lleida com al campus Igualada-UdL.

En tots els casos, cal complir les mesures de prevenció davant a COVID-19 com l'ús de màscara, la ventilació i la distància entre persones. La mesura del PROCICAT es podia començar a aplicar el 8 de març i té una vigència inicial de set dies prorrogables.