El 20 i 21 de març el Campus d'Igualada serà present a al Fira de l'Ensenyament de la ciutat

L'entrada es gratuïta i els horaris de la fira són de 9 a 14h (els dos dies) i de 15 a 19h (només el dia 20)

WhatsApp Image 2023-03-28 at 11.12.10 (2)
Estand del Campus d'Igualada a la Fira de l'Ensenyament

L’edifici de l’Escorxador d'Igualada acull els dies 20 i 21 de març la 12a edició de la Fira de l’Ensenyament d’Igualada que dona una oportunitat única per conèixer en un sol recinte tota l’oferta educativa d’ensenyaments post obligatoris. L’entrada és lliure i gratuïta i els horaris de la fira són de 9h a 14h i de 15h a 19h el dia 20 i de 9h a 14h el dia 21.

A l’estand del campus, tots els visitants hi podran trobar informació sobre les titulacions que ofereix actualment la Universitat de Lleida a Igualada en els àmbits de l’enginyeria, empresa i ciències de la salut: graus en Enginyeria Química, Enginyeria Informàtica, Enginyeria en Organització Industrial i Logística, Administració i Direcció d’Empreses i Infermeria; els dobles graus en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en Administració i Direcció d’Empreses, i en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia; i els màster universitaris en Enginyeria del Cuir, únic a Europa en la seva especialitat, i el màster en Tecnologies Innovadores del Cuir (LEATECH), en el marc del programa Erasmuns Mundus de la Unió Europea. Es pot consultar tota l’oferta formativa que s’ofereix a la web del Campus d’Igualada i a la web de la Universitat de Lleida.

Com en d’altres edicions, durant la Fira es realitzaran tres xerrades que seran obertes i gratuïtes. Les xerrades s’adrecen a estudiants, professorat i famílies i es faran al mateix recinte de l’Escorxador. Les d’enguany seran les següents: El paper clau dels professionals en l’acompanyament en la transició després de l’ESO (20 de març a les 11h), Itineraris educatius després ESO i paper clau de les famílies (20 de març a les 17:30h) i Actituds i competències transversals (21 de març a les 11h). Per participar a les xerrades cal inscriure’s prèviament al web firaensenyamentigualada.cat o, al mateix Escorxador, abans de l’inici de la xerrada.

El Campus Universitari Igualada-UdL celebrarà la jornada de portes obertes el proper dissabte 27 d’abril. Es pot fer la inscripció a https://www.portesobertes.udl.cat/ca/

Text: Lidera Comunicació