Defensada la primera tesi doctoral en Infermeria del Campus Universitari d’Igualada - UdL

L’autora de la tesi és la doctoranda Rosa Giralt Palou i ha obtingut un Excel·lent Cum Laude

Primera tesi doctoral en infermeria
Primera tesi doctoral en Infermeria del Campus Universitari d’Igualada - UdL

El Campus d’Igualada acull la defensa de la primera tesi doctoral en Infermeria del Campus d’Igualada – UdL en un acte que va tenir lloc el passat 13 de juliol a la Sala d’Actes de l’edifici del Pla de la Massa. La tesi per compendi d’articles porta el títol “Anàlisi de les actituds estigmatitzants en els estudiants d’infermeria envers les persones amb problemes de salut mental” i l’autora n’és la professora i investigadora Rosa Giralt Palou.

La tesi ha obtingut un Excel·lent Cum Laude i ha sigut codirigida per la Dra. Gemma Prat, psicòloga de la Fundació Althaia i la Dra. Glòria Tort-Nasarre, infermera de l’Institut Català de Salut i professora de la Facultat d’Infermeria i Fisioteràpia de la UdL a Igualada.

La Dra. Judith Roca, de la Universitat de Lleida, el Dr. David Ballester, de la Universitat de Girona i la Dra. Susanna Ochoa, del Parc Sanitari de Sant Joan de Déu de Sant Boi van ser els membres del tribunal.

Augment de places d’Infermeria i el nou edifici del Campus d’Igualada

La Universitat de Lleida (UdL) oferirà 80 places més d’accés al Grau d’Infermeria el curs 2022-2023, de les quals 40 s’oferiran al Campus Universitari d’Igualada i a la unitat docent de l’Hospital Universitari d’Igualada. Amb aquestes noves places, el total de places d’accés als estudis d’Infermeria a la capital de l’Anoia ascendeix a 85.

Aquesta nova oferta de places a preu públic a Igualada s’emmarca dins l’ampliació a tot Catalunya de les places del grau d’Infermeria amb la qual el Departament de Recerca i Universitats dona resposta a l’alta demanda d’aquests estudis i al dèficit de personal infermer a Catalunya, accentuat per la pandèmia.

Per aquest curs vinent 2022-2023, el Campus d’Igualada també espera poder estrenar el nou edifici del Campus d’Igualada al Passeig Verdaguer, el qual està previst que estigui enllestit a finals d’any. L’edifici tindrà una capacitat per a 500 estudiants i acollirà el Grau en Infermeria i el Doble Grau en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia.

Text: Lidera Comunicació