Crida de voluntaris per a la First Lego League

El Campus Universitari d'Igualada acollirà la 6a edició de la First Lego League el dia 4 de març de 2023

Voluntaris-1920-1080px (1)
Crida de voluntaris per a la First Lego League. FOTO: FLL

El desafiament que es planteja per aquesta edició és SUPERPOWEREDSM, on els equips exploren la procedència de l’energia, la distribució, l’emmagatzemament i la seva utilització i treballen la seva creativitat “superpoderosa” per innovar i aconseguir un millor futur energètic.

Actualment hi ha inscrits 25 equips de CHALLENGE i 20 Equips EXPLORE a Lleida i 16 equips CHALLENGE i 6 equips EXPLORE al campus d’Igualada

Com molt bé sabeu, no és possible organitzar activitats d’aquesta magnitud sense la vostra col·laboració. Els voluntaris son l’ànima de la FLL i per això quants més siguem, millor! Necessitem gent entusiastaresponsable i compromesa que gaudeixi treballant amb els més Joves i que vulguin fer de la FLL una experiència inoblidable per als equips i una festa per tothom. La convocatòria de voluntaris és oberta a qualsevol membre de la UdL, siguin quin sigui el seu col·lectiu o titulació, així com a persones de fora de la UdL. El conjunt de tasques ha desenvolupar és el següent:

• Àrbitres: controlen la competició de robots.
  • Jutges: valoren la feina dels equips i decideixen els premis.
  • Floaters: acompanyen els equips durant el torneig per assegurar-se que arriben a temps a les diferents activitats d'equip i que disposen de tot el que necessiten.
  • Monitors de Lleure: gestionen i dinamitzen la ludoteca i els tallers per als visitants més petits.
  • Registre i Informació: reben als equips, reparteixen les acreditacions, donen informació sobre el programa i els espais.
  • Espais: controlen els diferents espais, les entrades i sortides a les sales, el trànsit de persones durant el torneig i proporcionen informació al públic.

Els estudiants UdL que participin com a voluntaris, tenen la possibilitat d'aconseguir amb la seva participació i assistència a les reunions preparatòries, 1 crèdit ECTS (sempre i quan no ho hagin demanat en edicions anteriors).

Per participar com a voluntari en la nova edició SUPERPOWEREDSM, deixa'ns les teves dades en el corresponent formulari d’inscripció i ens posarem en contacte amb tu unes setmanes abans del torneig. Si us plau, feu difusió d'aquest correu a tothom que pugui estar interessat.

Més informació a: https://www.firstlegoleague.udl.cat/ca/

Text: Lidera Comunicació