Sessió formativa: "Capacitació en Tecnologies Digitals Avançades" (Àrea 5G Penedès-Anoia)

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala d'actes del Campus Universitari Igualada-UdL
Adreça:

Av. Pla de la Massa, 8 - Igualada

Organitza:
Àrea 5G Penedès-Anoia (iniciativa impulsada per la Generalitat de Catalunya, Fundació i2CAT i la Fundació Mobile World Capital Barcelona)
Inici:
Finalització:

Vols conèixer les Tecnologies Digitals Avançades?

_Àrees 5G PENEDES_1

Les Tecnologies Digitals Avançades estan transformant l'economia i la societat!

Siguis del col·lectiu que siguis (estudiant, professor, empresari, professional, ...) segur que podràs identificar les oportunitats que ofereixen.

El proper dimecres 18 d'octubre a les 11:30 a la Sala d'actes del Campus Universitari d'Igualada-UdL (Pla de la Massa) es farà una píndola introductòria sobre cadascuna d'elles amb exemples d'oportunitats d'aplicació!

Coneixeràs els conceptes de 5G, IoT, IA, Drons, Blockchain, Ciberseguretat i NewSpace amb exemples de casos d'ús reals

Organitzat per l'Àrea 5G Penedès, iniciativa impulsada per la Generalitat de Catalunya, Fundació i2CAT i la Fundació Mobile World Capital Barcelona.

Sessió divulgativa oberta a tothom.

Us animem a assistir-hi!