Matricula't de la Matèria Transversal "L'enginyer@ en l'entorn competitu actual" (formació estratègica)

Impartit pel Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona al Campus d'Igualada-UdL

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Campus Universitari Igualada UdL
Adreça:

Av. Pla de la Massa, 8

08700 Igualada

Organitza:
Escola Politècnica Superior - Campus Universitari Igualada-UdL
Inici:

QUIN ÉS EL PROGRAMA I COM M'HI MATRICULO

L’Enginyer@ en l’entorn competitiu actual

L'objectiu principal d’aquesta matèria transversal és contextualitzar l’activitat de l’enginyeria i el seu desenvolupament professional. Despertar a l’estudiantat la consciència de la importància de les seves accions i conèixer de la mà de professionals els reptes dels enginyers/es en la societat actual.

Complementa la formació específica pròpia de la teva titulació amb continguts sobre l'exercici professional. Coneix la ruta professional de diferents enginyers/es industrials.

Tipologia: Matèria Transversal – Formació Estratègica

Adreçat a: Estudiants de totes les titulacions d'enginyeria de la UdL  i especialment als alumnes de l'EPS

Contacte de coordinació: Adela Pagès Bernaus (adela.pages@udl.cat) / Grau Baquero Armans (grau.baquero@udl.cat)

Crèdits: 2 ECTS

Modalitat: Presencial al Campus Universitari d’Igualada-UdL

Format: Els ponents exposaran els conceptes i plantejaran activitats participatives.

Període: Març-Maig 2022 (Sessions els dimarts de 19 a 21 hores). Inici: 07/03/23

Impartit per: Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona

Programa:

1. Marc legal i professional de la Professió regulada d'Enginyer Tècnic Industrial
    2. Exercici de la professió d'Enginyer:
  • El Graduat en Enginyeria com a professional
  • L'exercici professional a través d'una societat
  • L'exercici professional en la relació laboral
  1. Legislació i normativa aplicable a les activitats dels Graduats en Enginyeria
    4. Àmbits professionals on pot actuar un Enginyer de l'àmbit industrial
  • Prevenció de riscos laborals, qualitat i medi ambient
  • Organització i planificació industrial
  • Investigació i desenvolupament tecnològic
  • Gestió de la producció
  • Gestió del manteniment
  • Logística
  • Funció pública
  • Inspecció, verificació i control
  • Tècnic comercial
  • Exercici lliure de la professió
  1. Full de ruta professional: com traçar el nostre propi camí

Matrícula: del 7 al 28 de febrer de 2023

1) Estudiants que han de pagar la tarifa ordinària: automatrícula des de la Seu Electrònica de la UdL (Carpeta personal > Què puc pagar > Congressos i jornades > Pagament en línia)

2) Estudiants que tenen dret al descompte de Família Nombrosa: han de presentar una sol·licitud a la Seu Electrònica de la UdL demanant que la Secretaria Acadèmica de l'EPS formalitzi la matrícula i que se li apliqui el descompte corresponent (instàncies i registre>Estudiants de la UdL de grau i màster>escollir EPS-Lleida o campus d'Igualada segons s'escaigui, s'ha de descarregar la sol·licitud per altres temes i, un cop emplenada, s'ha de presentar entrant a Estudiants de la UdL: grau màster i doctorat i adjuntant-la)

Avaluació: Mínim d'un 80% d'assistència a les sessions

Observacions:

• Aquest curs és obert als estudiants de totes les titulacions en enginyeria de la UdL però està mes orientat als dels darrers cursos.
  • Les classes seran dinàmiques i participatives, cada ponent utilitzarà el material més escaient per fer més comprensible la seva ponència.
  • Es lliurarà tot tipus de documentació de suport als alumnes en cada activitat.

MÉS INFORMACIÓ, AQUÍ.