Arriba la 6a edició de la HackEPS a la UdL! (Campus Cappont, Lleida)

Tindrà lloc al Campus de Cappont, Lleida

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL)
Adreça:

Campus de Cappont - Jaume II, 69 - LLEIDA

Preu:
Activitat gratuïta, prèvia inscripció
Organitza:
LleidaHack, l'associació d'alumnes de l'àmbit informàtic de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL
Contacte:
Telèfon:
Email: lleidahack@gmail.com
Web:
HackEPS 2022
Inici:
 |
Finalització:
 |

Per sisè any consecutiu LleidaHack, l'associació d'alumnes de l'àmbit informàtic de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) organitza la HackEPS, una hackathó on el motor principal és el desenvolupament de programari.

La HackEPS 2022 se celebrarà en format presencial els dies 26 i 27 de novembre al Campus de Cappont, Lleida.

Les empreses patrocinadores oferiran un repte i els equips hauran de desenvolupar, en 24 hores, un producte informàtic complet que assoleixi aquest repte. Un cop s'hagi esgotat el temps per a la codificació del projecte, els equips hauran de presentar el seu producte davant l'empresa, que triarà la millor solució al problema plantejat.