Acte de lliurament dels Premis Igualada Recerca Jove

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala gran de l'Ateneu Cinema (c. Sant Pau, 9, d'Igualada).
Adreça:

carrer Sant Pau, 9

Igualada

Organitza:
Inici:

17a edició dels Premis Igualada Recerca Jove

OBJECTIU:

El Campus Universitari Igualada-UdL, amb el suport de l'Ajuntament d'Igualada, el Rotary Club Igualada, l'Ateneu Igualadí, el Centre d’Estudis Comarcals d’Igualada i l’Associació Disseny Igualada, convoca la 17a edició dels Premis Igualada Recerca Jove per promoure l’esperit de recerca entre els estudiants de batxillerat, cicles formatius de grau superior, i de la modalitat artística dels cicles formatius de grau mitjà, i reconèixer el seu esforç en l’elaboració dels seus treballs de recerca, així com reconèixer també la tasca dels seus tutors.

LLIURAMENT DELS PREMIS:

L’acte de lliurament dels Premis serà públic i tindrà lloc el dia 21/06/2022 a les 6 de la tarda a la sala gran de l'Ateneu Cinema (c. Sant Pau, 9, d'Igualada).

A l’acte de lliurament es convocaran a totes les persones que s’hagin presentat als Premis, així com als seus tutors o tutores.

Totes les persones guardonades amb un Premi Igualada Recerca Jove hauran de presentar breument (màxim, 4 minuts) el seu treball durant l’acte de lliurament dels Premis.

Els premis es podran declarar deserts, a criteri de les comissions de selecció.