7a edició de la FIRST LEGO League a Igualada!

Organitzada per l'Escola Politècnica Superior al Campus Universitari Igualada-UdL

Cartell_FLL2024
Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Campus Universitari Igualada-UdL
Adreça:

Av. Pla de la Massa, 8 - 08700 Igualada

Organitza:
Escola Politècnica Superior
Inici:

El Campus Universitari Igualada-UdL, de la mà de l’Escola Politècnica Superior (EPS-UdL), viurà el pròxim 2 de març una nova edició del torneig classificatori de la FIRST LEGO League a Igualada que, a més a més, arriba a la seva 7a edició!

Cada temporada, per a centrar el projecte d'innovació i dissenyar els desafiaments, el programa FIRST LEGO League gira entorn de una temàtica diferent. Aquesta temporada 2023/24, la temàtica es denomina MASTERPIECE! Llums, càmera, STEAM! La ciència, la tecnologia, l'enginyeria, les arts i les matemàtiques (STEAM) inspiren grans idees, accions audaces i creativitat. Les nostres habilitats ens permeten crear arts i experiències que ens uneixen, ens entretenen i ens commouen. Durant la temporada 2023-24 de FIRST® IN SHOW SM, MASTERPIECE , donarem llum sobre el paper que exerceix la branca STEM en les arts i empoderem els joves per dissenyar i construir un món d'infinites possibilitats.

Tota la competició es desenvoluparà sota els pilars fonamentals de la FLL i els seus valors: celebrant el descobriment, gaudint del treball en equip i fomentant la cortesia professional.

En aquesta edició cal destacar l’esforç i la voluntat de continuar apostant per la celebració de la FLL que han mostrat en tot moment les institucions i les empreses patrocinadores i celebrar la incorporació d'un nou patrocinador de la FLL EPS Igualada: Abacus.

• Consell Social UdL
  • Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UdL
  • Ajuntament d'Igualada
  • Abacus
  • TIC Anoia
  • Codelearn
  • Kids&Us
  • Stikets

Finalment, cal destacar també als nostres col·laboradors locals: Call Valls i La Gaspar.