Torna el Campus Jove Itinera de la UdL amb dos cursos a Igualada

Tindrà lloc del 27 de juny al 8 de juliol

Torna el Campus Jove Itinera a la Universitat de Lleida (UdL). Després de dos anys, en aquesta edició el campus es tornarà a fer presencialment. Aquesta activitat, organitzada per l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la UdL, és una proposta formativa pensada i dirigida especialment als nois i noies que actualment cursen 3r i 4t de la ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior.

Del 27 de juny al 8 de juliol, els i les joves tindran l’oportunitat de triar entre un variat catàleg d’activitats realitzades per professorat universitari. El plantejament metodològic és eminentment pràctic, per això l’alumnat podrà aproximar-se a una experiència que els permetrà, per una banda, conèixer activitats del món universitari i, per una altra, millorar la seva orientació acadèmica.

El preu de la matrícula per un curs d’una setmana és de 30 euros. El període d’inscripció finalitza el 7 de juny. Donat que les places són limitades, us aconsellem que ompliu la inscripció com més aviat millor.

S'han programat diverses activitats per a les setmanes del 27 de juny al 8 de juliol, en horari de 9 a 13.30 h. Al Campus Universitari Igualada-UdL s'hi duran a terme dos cursos:

• La primera setmana, del 27 de juny a l'1 de juliol, "La química en els objectes i entorn del dia a dia", amb Esther Bartolí Soler. Per a estudiants de 3r i 4t d'ESO, Batxillerat i CFGS. Podràs conèixer i treballar en un laboratori químic. Faràs experiments relacionats amb aspectes del nostre entorn quotidià i així adquiriràs habilitats en el maneig del material de laboratori. Insciu-te a http://www.arxiu-ice.udl.cat/upnu/inscripciocj.php?id=CJ2215.
  • La segona setmana, del 4 al 8 de juliol, "Enginyer@s 4.0 - Informàtica i organització industrial", amb Grau Baquero Armans. Per a estudiants de 3r i 4t d'ESO i Batxillerat. Descobreix l'enginyer@ que portes dins i posa't a prova programant, organitzant i dissenyant. Cada dia resoldrem un repte relacionat amb l'enginyeria informàtica (programació i creació de webs), organització industrial (indústria 4.0: electrònica i impressió 3D) i logística. Inscriu-te a http://www.arxiu-ice.udl.cat/upnu/inscripciocj.php?id=CJ2233

PROGRAMA DEL CAMPUS JOVE

Per inscriure't al Campus Jove Itinera cal omplir la fitxa que s'obre en clicar "Inscriu-te" en cada un dels cursos. Trobaràs aquest accés a la pestanya "Cursos disponibles".

En cas de ser menor d'edat:

Cal que sigui el pare, mare o tutor legal qui ompli la fitxa d'inscripció. A més haureu  d'omplir i signar el full de l'autorització paterna/materna que es pot descarregar en aquest enllaç i fer-lo arribar a l'Institut de Ciències de l'Educació. El podeu enviar escanejat al correu electrònic ice.secretaria@udl.cat.

• Nivell dels cursos: 3r, 4t d'ESO; 1r i 2n de Batxillerat; CFGS
  • Lloc de realització: Diversos Campus de la UdL a Lleida i a Igualada