S’obre la convocatòria dels Premis Igualada Recerca Jove per als treballs de recerca de Batxillerat i Cicles Formatius

Els projectes es podran presentar fins al 15 d’abril de 2021

GIF_IkerUranga2021
Autor: Iker Uranga

El Campus Universitari Igualada-UdL, amb el suport del Centre d’Estudis Comarcals d’Igualada (CECI), el Rotary Club Igualada, l’Ateneu Igualadí de la Classe Obrera, l’Associació de Disseny Igualada, el Consell Social de la Universitat de Lleida i de l’Ajuntament d’Igualada, convoca la 16a edició dels Premis Igualada Recerca Jove. Uns guardons que reconeixen els millors treballs de recerca de l'estudiantat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior (i de Grau Mitjà, en el cas de l'àmbi artístic). Els projectes es poden presentar fins el 15 d’abril de 2021.

El Premi té tres categories: la científica i tecnològica, la humanística i social, i l’artística, dotades amb un primer premi d’un obsequi per valor d’uns 300 euros i un viatge de 15 dies a un camp de joventut Rotary International d’un país europeu; i un segon premi d’un obsequi amb un valor aproximat de 150 euros. Cadascuna de les categories inclou una subcategoria d’àmbit local que atorga l’Ateneu Igualadí per reconèixer els millors treballs centrats en la ciutat d’Igualada, la Conca d’Òdena o la comarca de l’Anoia.

L’acte de lliurament dels guardons, on l’alumnat guanyador exposarà breument el seu treball, tindrà lloc el dia 15 de juny a les 18h al Campus Universitari Igualada-UdL.

L’objectiu dels Premis Igualada Recerca Jove és potenciar l’interès per la recerca entre els joves, així com incentivar la tasca educativa que es duu a terme als centres en aquestes àrees de coneixement.

Presentació dels treballs:

Els treballs es poden enviar fins el 15 d’abril del 2021 al correu electrònic igualada.suport@udl.cat. Si la tramesa excedeix els 14MB, contacteu amb el mateix email o bé truqueu al 93 803 53 00.

El treball no pot contenir dades referents a la identitat de l’alumne/a, del tutor/a, o del centre al qual pertany.

Els treballs es presentaran en format digital (pdf) per correu electrònic per part del tutor/a.

El treball ha d’anar acompanyat de:

1. Un resum, també en pdf, d’una extensió màxima d’un full DIN A4, on s’exposin:
  • Els objectius del treball
  • La metodologia
  • Les conclusions

1. Full d’inscripció signat pel tutor. Us el podeu descarregar aquí.

Amb la presentació de la candidatura, l’estudiant es compromet a cedir a les entitats organitzadores el dret d’ús dels documents presentats en relació a tasques de desenvolupament, difusió o promoció dels premis. Les entitats organitzadores, per la seva banda, es comprometen a no fer servir cap dels documents rebuts amb finalitats lucratives.