Prop de 150 famílies participen a la visita virtual del Campus Igualada-UdL

Un total de 1.615 persones de 887 nuclis familiars han participat en la primera Jornada Virtual de Portes Obertes de la Universitat de Lleida (UdL), superant així el rècord de les dues sessions presencials celebrades al 2019, que van registrar una suma de 830 famílies. L'estat d'alarma arran de la pandèmia de COVID-19 ha obligat la UdL a modificar la presentació de la seua oferta de titulacions a l'alumnat de Batxillerat i cicles formatius de grau superior i els seus pares i mares. La jornada s'ha articulat al voltant d'una web amb sessions informatives virtuals, vídeos amb testimonis d'alumnat i un xat de consultes. En el cas del Campus Universitari Igualada-UdL ha rebut la visita virtual de 147 famílies de territoris diversos com Catalunya, Aragó, Balears, el País Valencià i França.

La vicerectora d’Estudiants i Ocupabilitat de la UdL, Montse Rué, es mostra molt satisfeta amb els resultats, tant pel que fa a la xifra d'assistents com al nivell de participació al final de les presentacions dels equips de direcció, que ha estat força alt. "Hem complert l'objectiu d'apropar la UdL a les famílies, proporcionat informació detallada dels estudis i activitats de cada centre", destaca.

A banda de les xerrades de presentació, els participants en aquesta primera Jornada Virtual de Portes Obertes han pogut veure 24 vídeos protagonitzats per alumnat de totes les titulacions de la UdL explicant la seua experiència. Editats per un grup de 6 estudiants de Comunicació i Periodisme Audiovisuals, la vicerectora d'Estudiants i Ocupabilitat creu que són "molt adequats per aproximar la Universitat de Lleida a l'estudiantat de secundària".