Oberta la convocatòria del Premi Pere Carles al millor Treball de Final de Grau de les titulacions d’enginyeria

Poden presentar-s’hi els estudiants que van defensar i aprovar el Treball Final de Grau durant els cursos acadèmics 2018-2019 i 2019-2020

PremiPereCarles2019
Entrega del Premi Pere Carles de la darrera edició / Foto de: Lidera Comunicació

Ja s’ha obert la convocatòria del Premi Pere Carles al millor Treball de Final de Grau de les titulacions d’enginyeria del Campus Universitari Igualada-UdL, un certamen coorganitzat pel Col·legi Professional d'Enginyers Tècnics Industrials i Graduats de Manresa (CETIM) i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida. El premi, concedit pel CETIM, és una dotació de 1.000 euros i pot optar-hi l’estudiantat del grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i del grau en Enginyeria Química del campus igualadí que va defensar i aprovar el Treball de Final de Grau durant els cursos acadèmics 2018-2019 i 2019-2020.

El termini per participar-hi finalitza el dia 15 de febrer de 2021, els estudiants interessats poden contactar amb la Secretaria del Campus Universitari Igualada-UdL. Per tal de fer la valoració, els participants realitzaran davant del jurat una breu presentació del Treball Final de Grau, així mateix, el jurat disposarà d'una còpia en format pdf dels treballs. El veredicte tindrà en compte el grau d’originalitat del treball, el nivell tecnològic i científic i les possibilitats d’aplicació real, validesa i viabilitat de la proposta. L’entrega de premis es durà a terme en el marc del lliurament dels Premis de Recerca Jove que se celebra anualment al campus de la UdL a la capital de l’Anoia.

Amb aquesta convocatòria, l’EPS i el CETIM volen estimular l’elaboració de Treballs de Final de Grau d’alt nivell, així com donar difusió als projectes de l’estudiantat d’enginyeria del Campus d’Igualada i reforçar els vincles de la universitat i els alumnes amb les empreses de la Catalunya Central.

Consulta les bases del premi.