L'igualadí i exalumne de l'EPS Jordi Solà guanya el Premi Alumni 2022

En el mateix acte es van lliurar els Premis als millors expedients acadèmics del curs 2020/21

Jordi Solà va rebre el Premi Alumni 2022
Jordi Solà va rebre el Premi Alumni 2022. Foto: EPS

El divendres 29 d'abril es va celebrar el 10è Dinar d’antics alumnes, professorat i personal d'administració i serveis (PAS) de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL). En el decurs de la trobada, es va premiar l’igualadí Jordi Solà Tomàs, president de TICAnoia, amb el Premi Alumni 2022.

En acabar Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes a l'EPS el 2010, Solà va complementar els seus estudis realitzant un Postgrau en 'Creativitat i Multimèdia: usabilitat i interacció', uns coneixements que l’han ajudat a definir la línia de productes narratius que més tard crearia a Cubus Games, l’empresa que va cofundar el 2014.

Combinant la màgia de la narrativa interactiva amb entorns reals, Solà va conduir l’equip de Cubus Games a guanyar la primera Hackathon organitzada pel ‘Museu Agbar de les aigües’ (2015) i, un any després, va rebre el Premio EmprendeLibro a la Innovación Digital Editorial (2016). Portant la narrativa a les pantalles digitals, amb l’usuari com a centre de l’experiència, l’equip de Cubus Games també ha guanyat premis com el Premi TICAnoia (2018) o el Millor videojoc en català de l’any 2020. Des del 2016 s’implica en l’associacionisme empresarial en entorns com Catalunya Mobile, Unió Empresarial de l’Anoia o TICAnoia, associació que presideix des del 2019, impulsant iniciatives com la Mobile Week Igualada, l’Espai MALLA o TEDxIgualada.

En el mateix acte es va fer entrega dels Premis als millors expedients acadèmics del curs 2020/21, quatre dels quals van recaure en estudiants del Campus d’Igualada: Patrícia Cebollada Colom (Grau en Enginyeria Química), Biel Seuma Pujol (Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística), Iván Méndez Lobato (Grau en Tècniques d’Interacció Digital i Computació) i Cristian Mateo Serrano Cardona (Màster en Enginyeria del Cuir).

Tres docents del campus igualadí van ser reconeguts amb la Distinció a la Qualitat Docent EPS Joan Gimbert: Jordi Mateo Fornés (Menció al Grau en Tècniques d’Interacció Digital i Computació), Adela Pagès Bernaus i Carla Vintró Sánchez (Menció a les Enginyeries Industrials Igualada).

També es va fer un reconeixement al personal jubilat en aquests darrers dos anys. Entre ells, els que van ser professors del Campus Universitari Igualada-UdL: Miquel Solé, Lluís Ollé, Joan Francesc Martí i Maria Dolors Borràs.

Volem fer arribar la nostra enhorabona a tots els guardonats!

Més informació en aquest enllaç.

Text: Campus Igualada-UdL / Lidera Comunicació