L’experta en UX Researcher Susan Ferreira farà una ponència per a l’estudiantat del grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació

Tindrà lloc el dia 27 de maig de 15h a 16h

UX
UX Research/ Imateg: Pixabay

En el marc de l’assignatura Experiència d'Usuari del grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació de l'Escola Politècnica Superior al Campus Universitari Igualada-UdL, el pròxim dijous 27 de maig, de 15h a 16h, es durà a terme la ponència "UX researcher: experiencia profesional en comercio electrónico" a càrrec de Susan Ferreira, UX Researcher i doctora en Human Computer Interaction.

La ponència, que es realitzarà en modalitat online, se centrarà en l'experiència professional com UX Researcher en grans empreses de comerç electrònic d'Amèrica del Nord. La presentació partirà d’una introducció a la investigació de UX, descrivint els processos i la interacció amb els equips, abordarà els mètodes i eines d'investigació amb exemples .

La sessió estarà moderada pel professor del grau Sergio Sayago, i s’hi podrà accedir a la sessió a través d’ AQUEST ENLLAÇ.

Susan Ferreira  és UX Researcher i doctora en Human Computer Interaction. Durant els últims 5 anys, ha treballat com UX researcher en empreses de comerç electrònic al Canadà, Aeroplan i actualment Shopify. El seu treball ha estat orientat al disseny i implementació d'estudis d'investigació d'usuari per planificar el disseny i estratègia de producte. Va obtenir el seu doctorat a la universitat Pompeu Fabra i va ser investigadora post-doctoral a la Université TÉLUQ (Canadà).