El nou servei, ofert per GrupTG DX, s'aplicarà a partir del dimarts 19 d’abril

Un autobús de MasatsTG
Un autobús de MasatsTG. Foto: GrupTG

Entra en funcionament una nova línia d'autobús entre els campus universitaris de Manresa i Igualada, gestionada per GrupTG DX. A partir del proper 19 d’abril, la companyia reestructura els seus serveis en el corredor entre Manresa i Igualada. Amb aquest objectiu s’unifiquen les línies T6, T7, T7A i T8 en una sola línia (T7) Manresa-Igualada, amb expedicions exprés entre les dues capitals de comarca i altres de convencionals per les poblacions de Castellfollit del Boix i Òdena.

Amb els nous horaris es dona cobertura al campus universitaris d’Igualada amb els mateixos horaris d’arribades i sortides amb què es dona cobertura actualment a la zona universitària de Manresa (8.00h, 14.30h i 20.00h).

Trobareu més informació i els horaris de la nova línia en aquest enllaç