El professor Sergio Sayago participa al Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

El congrés proposa abordar els reptes presents i futurs de l’educació superior

E5SiTJUWUAIWKyp
Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

El professor del grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació del Campus Universitari d'Igualada-UdL, Sergio Sayago, ha participat al  Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI 2020+1 Congress), que va tenir lloc els dies 29 i 30 de juny i 1 i 2 de juliol. Sota el títol “Més enllà de les competències: nous reptes en una societat digital”, el congrés proposa abordar els reptes presents i futurs de l’educació superior en relació a l’aparició de nous perfils d’estudiants que demanen noves estratègies docents i organitzatives.

Sayago hi ha intervingut amb dues presentacions; la primera el dia 29 de juny sobre l’article "Introducing Teacher of the Day in the Databases Course of the New Degree on Digital and Computing Interaction Techniques at Universitat de Lleida. Lessons learned from a pilot study”, on analitza les lliçons apreses com a professor del grau en Tècnquies d’Interacció Digital i de Computació del Campus Igualada-UdL. I, en segon lloc, el dia 2 de juliol amb la presentació “Are Voice Assistants Good Learning Companions of Generation-Z students of Computer Science in the Classroom?” A Pilot Study", una investigació sobre l’ús dels assistents de veu com a eina d’aprenentatge a l’aula.