El Campus Igualada-UdL explica la seva oferta formativa a UNIferia

UNIferia, la fira virtual d’universitats, se celebra del 22 al 24 de febrer

uniferia2021
Pàgina web UNIFeria graus, la fira virtual d'universitats

La Universitat de Lleida participa enguany en la tercera edició d’UNIferia Graus, la fira virtual d'estudis universitaris de grau de les universitats espanyoles. La fira virtual funciona com una fira presencial, on les universitats tenen estands virtuals on es facilita informació de l'oferta d'estudis, notes de tall, preus, opcions d'allotjament, entre d’altres. A més, es posa a disposició dels usuaris un xat en viu, des d’on es podrà conversar amb el personal de Serveis d’informació i orientació de les diferents universitats.

Registra't ara i podràs entrar directament amb el teu correu i la contrasenya un cop la fira estigui oberta.

UNIferia estarà activa del 22 al 24 de febrer al lloc web www.graus.uniferia.org.

En el marc d’UNIferia el Campus Universitari Igualada-UdL ofereix una sèrie de sessions informatives virtuals, a través de les quals es podran conèixer, de la mà de professors del centre, les titulacions que s’hi imparteixen en la branca d’enginyeria, i que ha organitzat l’Escola Politècnica Superior de la UdL:

Presentació Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació (Campus Igualada-UdL)

Ponents: Félix Albertos, coordinador del GTIDIC y Sergio Sayago, profesor del GTIDIC

Data de la sessió: Dilluns 22 de febrer

Hora d'inici: 12:00 h

Hora finalització: 12:20 h

Link sala virtual: https://eu.bbcollab.com/guest/bee1414797924a5092bfdac71b57fae9

Presentació de la branca en Enginyeria Industrial del Campus Igualada

Descripció: Explicació dels graus en Enginyeria Química i en 0rganización Industrial i Logística i les seves sortides professionals

Ponents: Esther Bartolí, coordinadora del GEQ y Josep M. Rius, coordinador del GEOIL

Data de la sessió: Dimarts, 23 de febrer

Hora d'inici: 11.00 h