El 10 de maig, workshop a càrrec de la investigadora Judit Casacuberta

Innovation Challenge: Un workshop per experimentar el procés d'innovació basat en el disseny centrat en les persones

El proper dimarts 10 de maig, de 15h a 17h i en format presencial a l'aula 03 del Campus Universitari Igualada-UdL, la investigadora UX Judit Casacuberta durà a terme una xerrada en el marc de l’assignatura Experiència d’Usuari del Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació de l'Escola Politècnica Superior amb el títol: Innovation Challenge: Un workshop per experimentar el procés d'innovació basat en el disseny centrat en les persones.

El workshop ofereix una visió pràctica de les habilitats fonamentals necessàries per aplicar la pràctica del disseny centrat en les persones a la innovació de productes, serveis o processos.

Judit Casacuberta és investigadora UX a GammaUX amb àmplia experiència en Disseny UX i Gestió de Projectes. La seva trajectòria professional li permet liderar projectes de recerca per desemmascarar idees accionables que satisfan tant les necessitats dels usuaris com els objectius empresarials. Té una trajectòria contrastada treballant amb grans organitzacions com Owens Corning, CaixaBank i Scytl entre d'altres.

Informació de l'esdeveniment

Lloc: Campus Igualada-UdL