Primer "Seminari TIDIC", organitzat per l'Escola Politècnica Superior-UdL en col·laboració amb TICAnoia

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
modalitat virtual
Inici:
 |

Els Seminaris TIDIC són un espai de diàleg, aprenentatge, i discussió entre els estudiants del GTIDIC, el professorat del GTIDIC, les empreses de TICAnoia, la comunitat EPS, i el públic en general que estigui interessat en les noves tecnologies.

Als Seminaris TIDIC, les empreses de TICAnoia presentaran les seves experiències, interessos i necessitats, tecnologies, casos d’èxit i de fracàs, entre altres temes. Als Seminaris TIDIC també es presentarà la recerca que realitza el professorat del GTIDIC, i altres membres de l’EPS que desitgin participar. Aquells estudiants del GTIDIC que estiguin realitzant projectes “personals” i que vulguin presentar i compartir l’experiència amb les empreses, el professorat, i la comunitat EPS, també hi podran participaran. Els Seminaris TIDIC també estan oberts a altres col·lectius (associacions, professionals...) que vulguin contribuir a “fer TIDIC” – en aquest cas, hauran de tenir el vist-i-plau dels organitzadors dels Seminaris.

Aquesta nova iniciativa neix amb els objectius d'ajudar a establir i consolidar el GTIDIC, augmentant la seva visibilitat entre el teixit empresarial i social de la comarca de l’Anoia (i altres territoris), enfortir i enriquir la connexió amb TICAnoia i assolir una activitat que reverteixi en activitats de I+D+I amb les empreses del sector TIC de l’Anoia.

En la situació actual derivada de la COVID-19, els Seminaris TIDIC seran virtuals, i es realitzaran mitjançant la plataforma de videoconferència del Campus Virtual de la nostra universitat. Més endavant, si la situació millora podran passar a realitzar-se en format presencial.

Els Seminaris TIDIC tindran, de moment, una freqüència mensual, i es realitzaran l’últim dimecres de cada mes, de 19h a 20h.

El primer Seminari TIDIC serà aquest pròxim 28 d’octubre. En aquesta sessió inaugural, TIC Anoia lliurarà el premi al millor projecte integrat realitzat pels estudiants de segon del GTIDIC (a les assignatures d’Aplicacions Mòbils, Innovació a les TIC, Experiència Usuari, i Especificació i Anàlisi de Sistemes Interactius). En la sessió inaugural es presentarà els Seminaris TIDIC i s’anunciarà el tema i “speaker” del proper Seminari.

Us convidem a participar-hi. Ompliu el següent formulari perquè us enviem l’enllaç a la sessió dels seminaris (el dia abans, o el mateix dia, pel matí, per evitar “spam”): Formulari d’inscripció> https://forms.gle/RvRtsCsr7TBYF9E66