Jornades de tecnologies i metodologies actives docents de l'Escola Politècnica Superior al Campus Universitari Igualada-UdL 2020-21

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
modalitat virtual
Organitza:
Organitzat per l'Escola Politècnica Superior al Campus Universitari Igualada-UdL
Inici:
 |

U1185 - “JORNADES DE TECNOLOGIES I METODOLOGIES ACTIVES DOCENTS DE L’ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR AL CAMPUS UNIVERSITARI IGUALADA-UdL 20/21”

Campus Universitari Igualada-Universitat de Lleida (sessió virtual)

03 de Febrer del 2021

Activitat Formativa Reconeguda per Formació de Professorat Universitari de la Universitat de Lleida

• 00 – 10.20: Benvinguda i Introducció
  • 20 – 11.10: Presentacions (a, b, c) + discussió
  • 10 - 11.20: Pausa “cafè virtual”
  • 25 – 12.15: Presentacions (d, e, f) + discussió
  • 20 – 13.20: Sessió plenària/grup de discussió: experiències docents COVID-19

Moderador i Organització: Sergio Sayago

Resums i presentacions

1. a) Aplicació de la metodologia d’aula invertida a l’assignatura de Química (Antoni Rius)
  2. b) La realització de les pràctiques de FÍSICA 2 en període COVID-19 (Bernat Esteban, Alberto Riverola)
  3. c) Modalitat de docència HyFlex (Carla Vintró, Grau Baquero)
  4. d) Migració de les pràctiques de laboratori d’electrònica digital a una plataforma de desenvolupament de sistemes digitals de baix cost basada en l’ús de FPGAs lliures (Albert Saiz)
  5. e) Accés remot als ordinadors de laboratori de Control i electricitat i informàtica (Xisco Ferrera)
  6. f) COVID-19, face-to-face education, and learning: some personal reflections and actions (Sergio Sayago)

Sessió virtual de les jornades (únicament per inscrits):

Espai JORNADES-DOCENTS-EPS-IGUALADA al Campus Virtual

Enllaç públic a l’enregistrament de les jornades:

Després de les jornades

Enllaç públic (UNIDISC) a les presentacions i resums:

Després de les jornades