El professor de l'EPS al Campus Universitari d'Igualada - UdL, Sergio Sayago, ha participat a l'ACM CHI Conference on Human Factors in Computing System

La Conferència CHI de l'ACM sobre Factors Humans en Sistemes de Computació és la primera conferència internacional d'Interacció Persona-Ordinador

Bildschirmfoto-2022-11-01-um-13.08.30
The ACM CHI Conference on Human Factors in Computing Systems

Durant els dies 11, 12 i 13 de gener el professor de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) al Campus Universitari d'Igualada, Sergio Sayago, ha participat en les reunions (PC Meetings) del subcomitè d'accessibilitat i envelliment del Congrés ACM CHI Conference on Humans Factors in Computing System, un dels més importants a escala internacional en l'àmbit de la Interacció Persona-Ordinador (HCI).

En aquestes reunions s'han discutit amb investigadors de gran prestigi internacionals tots els articles enviats, les seves revisions per part d'experts, i s'ha decidit quins articles s'accepten per publicació. Aquesta activitat culmina feina intensa de mesos en la que els membres del subcomitè han revisat articles, i treballat amb revisors externs.

MÉS INFORMACIÓ: Selecting a Subcommittee – CHI 2023 (acm.org)

Text: Lidera Comunicació