El Campus d’Igualada celebrarà la jornada de Portes Obertes el proper dissabte 22 d’abril

L'esdeveniment tindrà lloc als edificis del Pla de la Massa i la Teneria

PanoramicaCampusIgualadaUdL
Edifici Pla de la Massa | Foto: UdL

La Universitat de Lleida (UdL) celebra el proper dissabte, 22 d'abril, la Jornada de Portes Obertes al Campus Universitari d’Igualada, on els futurs estudiants universitaris i les seves famílies podran conèixer tota l’oferta formativa de la UdL al campus igualadí per al curs 2023/24. Durant el matí de dissabte s’atendran les famílies que vulguin conèixer les particularitats de les diferents titulacions del campus i visitar les instal·lacions universitàries.

A les 10 del matí es presentaran les titulacions d’Enginyeria i d’Administració i Direcció d’Empreses (ADE) a l’edifici del Pla de la Massa (avinguda Pla de la Massa, 8) i a les 11 h es presentaran les titulacions de l’àmbit de Ciències de la Salut a l’edifici de la Teneria (plaça del Rei, 15) i a les instal·lacions del 4D Health Innovation Simulation Center, un centre de simulació clínica capdavanter a Europa.

En l’àmbit de les enginyeries, s’informarà específicament sobre els graus de titulacions tècniques: Enginyeria en Organització Industrial i Logística -que és única a Catalunya en una universitat pública-, Enginyeria Química i el Doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i en ADE. A més, el campus igualadí també ofereix la possibilitat de cursar els dos primers cursos dels graus d’Enginyeria Mecànica, Enginyeria Electrònica industrial i automàtica i Enginyeria de l’Energia i Sostenibilitat. El tercer i quart curs es poden cursar al Campus de Lleida. En l’àmbit de Ciències de la Salut s’informarà sobre el Grau en Infermeria i del Doble Grau en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia.

Les autoritats acadèmiques de la UdL atendran personalment les persones assistents i respondran totes les consultes relatives als estudis universitaris que es poden cursar al campus. Les persones que vulguin assistir a les sessions informatives cal que facin la inscripció a través de l’enllaç http://www.portesobertes.udl.cat/ca/ fins al 17 d’abril.

El Campus Universitari Igualada-UdL

El Campus Universitari Igualada-UdL és el Campus de la Universitat de Lleida (UdL) a la capital de l’Anoia. Actualment, s'hi imparteixen 8 titulacions entre graus, dobles graus i màsters – el curs vinent se n’impartiran 9 –.

En l’àmbit de les enginyeries, el Campus d’Igualada ofereix el grau en Enginyeria Informàtica; el grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística, únic a Catalunya a preu públic; el grau en Enginyeria Química; i el màster universitari en Enginyeria del Cuir, únic a Europa en la seva especialitat. En l’àmbit d’economia i empresa, el campus igualadí també ofereix el grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE); i el doble grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en ADE. Pel que fa a l’àmbit de la salut, la UdL imparteix a Igualada el grau en Infermeria i el doble grau en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia.

El curs vinent, el Campus igualadí oferirà, amb tres universitats més, el nou Màster en Tecnologies Innovadores del Cuir (LEATECH), en el marc del programa Erasmuns Mundus de la Unió Europea.

Text: Lidera Comunicació