Emissió dels Carnets UdL dels estudiants de nou accés al Campus d'Igualada

Av. Pla de la Massa, 8 - 08700 Igualada

Inici:
Finalització:

El Carnet UdL és una targeta de les qualificades com a intel·ligents que ens identifica com a membre de la comunitat universitària (estudiants, personal docent i investigador i personal d'administració i serveis), que facilita l'accés a museus, teatres i altres instal·lacions culturals i esportives, que permet l'accés a espais reservats (com poden ser instal·lacions i equipaments de la Universitat) i que agilitza la utilització dels serveis universitaris i la realització de diversos tràmits acadèmics via electrònica.

Aquestes prestacions del Carnet UdL i d'altres que s'hi aniran afegint de manera progressiva, són les que pot oferir una targeta d'aquestes característiques.

Si us acabeu de sumar a la comunitat universitària del Campus d'Igualada us el podran emetre al moment els dies 13, 14 i 15 d'octubre. No cal que porteu fotografia. Això sí, demaneu cita prèvia a través del següent enllaç:  http://udl.cat/ca/serveis/seu/carnet/