Notícies

El Campus Universitari Igualada-UdL es proposa despertar les vocacions científiques i tecnològiques entre el jovent de l’Anoia a través de la nova oferta de tallers. L’estudiantat d’ESO i Batxillerat de la comarca podrà conèixer de més a prop disciplines com la química, la física, l’organització industrial i logística i la informàtica a través d’activitats pràctiques que impartirà el professorat del campus igualadí: conèixer les reaccions químiques, determinar quanta cafeïna conté una beguda de cola, treballar el disseny i la impressió 3D o fer els primers passos per aprendre a programar són només alguns dels tallers que es proposen.

En total s’ofereixen 24 tallers que les escoles poden concertar amb el centre universitari al llarg de tot el curs.

La professora del Campus Universitari Igualada-UdL, Anna Bacardit, explica que el nou catàleg de tallers per a l’etapa de transició secundària-universitat respon “als grans canvis socials i tecnològics que ens permeten albirar un canvi d’enfocament a les professions del futur” i és per això que vol incloure “diverses mirades a través del learning by doing, per incorporar-se estratègicament a la societat que resulti de la revolució 4.0, amb produccions cada vegada més intel·ligents i sostenibles i consumidors cada vegada més conscienciats i exigents”, apunta.

Durant les visites, els estudiants podran conèixer, també, les titulacions que l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida imparteix al Campus d’Igualada: els graus en Enginyeria Química, Enginyeria en Organització Industrial i Logística i en Tècniques d’Interacció Digital i Computació, i quines són les sortides professionals d’aquests estudis.

Tots els centres d’ensenyament que estiguin interessats en participar en els tallers s’han de posar en contacte amb el Campus Universitari Igualada-UdL a través del telèfon 93 803 53 00.

Campus Universitari Igualada-UdL

Avinguda Pla de la Massa, 8