Notícies

El Campus Universitari Igualada-UdL es proposa despertar les vocacions científiques i tecnològiques entre el jovent de l’Anoia a través de la nova oferta de tallers. L’estudiantat d’ESO i Batxillerat de la comarca podrà conèixer de més a prop disciplines com la química, la física, l’organització industrial i logística i la informàtica a través d’activitats pràctiques que impartirà el professorat del campus igualadí: conèixer les reaccions químiques, determinar quanta cafeïna conté una beguda de cola, treballar el disseny i la impressió 3D o fer els primers passos per aprendre a programar són només alguns dels tallers que es proposen.

El director de l'Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa, Bonaventura Clotet, ha fet una crida a apostar per la recerca com a eina de servei a la societat durant l'acte d'inici del curs acadèmic 2019-2020 al Campus Universitari Igualada-UdL. Clotet ha pronunciat la lliçó De la recerca sobre la sida a la recerca sobre moltes altres malalties al recent inaugurat edifici de La Teneria, on des d'aquest setembre s'hi imparteixen els estudis relacionats amb Ciències de la Salut: el grau en Infermeria i el doble grau en Nutrició Humana i Dietètica i Fisioteràpia.

El Campus Universitari Igualada-UdL es converteix en el patrocinador dels equips de la categoria juvenil del Club Bàsquet Igualada, tant el masculí com el femení. El club igualadí i la Universitat de Lleida (UdL) han arribat a un acord que estén el conveni de patrocini en els propers tres anys i, pel qual, els juvenils del Club Bàsquet Igualada vestiran la samarreta patrocinada pel Campus Universitari Igualada-UdL i duran, també, el nom del campus igualadí com a nom d’equip.

La primera promoció d’infermers i infermeres del Campus Universitari Igualada-UdL ha recollit aquest divendres les orles acadèmiques en un acte molt esperat pels graduats que s’ha celebrat al Teatre Municipal l’Ateneu d’Igualada. En total, 37 alumnes han recollit les seves orles, en les què ha fet de padrí l’igualadí Ramon Roca, president del Grup Ros Roca i expresident del Consell Social de la Universitat de Lleida.

Campus Universitari Igualada-UdL

Avinguda Pla de la Massa, 8