Notícies

El proper dijous dia 16 de maig el Campus Universitari Igualada-UdL acull per primer cop la Fira UdL Treball, la fira de l’ocupació que la Universitat de Lleida (UdL) organitza anualment amb l’objectiu d’impulsar l’ocupabilitat de l’estudiantat i dels nous titulats i titulades. Entre els perfils més demanats enguany hi ha tots els relacionats amb l’Enginyeria Industrial.

El Campus Universitari Igualada-UdL estrena a partir del curs vinent el doble grau ADE Industrial, que l’estudiantat que està cursant els graus en Enginyeria Química o Enginyeria en Organització Industrial i Logística podrà obtenir combinant els seus estudis presencials al campus igualadí amb assignatures del grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE) cursades a distància a través de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

El Campus Universitari Igualada de la Universitat de Lleida (UdL) celebra el proper dissabte dia 6 d’abril la Jornada de Campus Oberts per a famílies, un esdeveniment dirigit a pares, mares i estudiants que vulguin informar-se sobre els estudis, tant de grau com de màster, que s’imparteixen al campus igualadí. A més, en aquesta Jornada es podran conèixer també les instal·lacions, el professorat i els serveis del centre.

Campus Universitari Igualada-UdL

Avinguda Pla de la Massa, 8